Organizator:

Dynamiczna sprzedaż powierzchni na początku roku

Podziel się

Blisko 40% powierzchni wystawienniczej zarezerwowane w styczniu.

Za nami pierwszy miesiąc 2025 roku. Dla zespołu Cleaning Expo był to niezwykle aktywny czas, który zakończył się sprzedażą blisko 40% powierzchni wystawienniczej.

- Duże zainteresowanie targami Cleaning Expo jest tylko potwierdzeniem, że wydarzenie odgrywa ważną rolę w budowaniu kontaktów biznesowych  w branży utrzymania czystości i jest idealnym miejscem na promocję produktów i usług z tego obszaru. Co więcej, wśród dotychczas zgłoszonych firm są nie tylko te, które uczestniczyły w poprzednich edycjach, ale także całkiem nowe, dla których to będzie premiera na Cleaning Expo. - mówi Witold Lipiński, dyrektor projektu.

W targach Cleaning Expo 2025 swój udział potwierdziły już m.in. takie firmy jak:

 

 

Zapraszamy do kontaktu!

Witold Lipiński
Witold Lipiński
Liliana Biegoń