Konkurs o Złoty Medal
ZŁOTY MEDAL to nie tylko nagroda, to strategia promocji nagradzanych firm, która zaczyna się na targach Grupy MTP.
ZŁOTY MEDAL - NAGRODA EKSPERTÓW
Do konkursu o Złoty Medal Grupy MTP rocznie startuje niemal 500 produktów. Jednak tylko te z nich, które spełnią regulaminowe kryteria i zyskają pozytywne rekomendacje profesjonalnego jury, otrzymują to prestiżowe wyróżnienie.
Sąd Konkursowy, czyli zespół ekspertów, w którego skład wchodzą wybitni specjaliści reprezentujący odpowiednie dziedziny życia gospodarczego poszukuje produktów nowoczesnych, innowacyjnych i wytworzonych w oparciu o najwyższej klasy technologie. Złoty Medal Grupy MTP jest zatem potwierdzeniem doskonałości produktu i w konsekwencji elementem jego promocji na rynku.
ZŁOTY MEDAL - WYBÓR KONSUMENTÓW
Po werdykcie Sądu Konkursowego i przyznaniu Złotych Medali wybranym produktom, zaczyna się kolejny etap rywalizacji. Od początku 2012 roku, również przedstawiciele branży i konsumenci mogą w osobnym konkursie Złoty Medal Wybór Konsumentów oddawać swoje głosy na najlepszy w ich opinii produkt targów. Głosowania prowadzone są na stronie www.zlotymedal.com.
PAKIET ZŁOTYCH KORZYŚCI!
Pakiet medalisty to komplet materiałów promocyjnych i świadczeń ze strony Grupy MTP, adresowanych do firm, które uzyskały Złoty Medal za zgłoszony produkt. Pakiet obejmuje m.in. klasyczne materiały BTL w wersji drukowanej, pliki i projekty w wersji elektronicznej do dalszego wykorzystania oraz wybrane usługi PR i reklamowe.
Identyfikacja nagrodzonych produktów na wystawie
- Prestiżowa statuetka Złotego Medaluoraz dyplom,
- Logotypwraz z księgą znaku,
- Szablon reklamypromującej laureata,
- Stand A4z logo Złotego Medalu,
- Duża naklejka z logo Złotego Medaluumożliwiająca szybką identyfikację nagrodzonego produktu wśród stoisk na pawilonie targowym.
Kampanie kierowane do zwiedzających i wystawców
- Szczegółowe opisy nagrodzonych produktóww elektronicznych i drukowanych materiałach targowych: newsletterach, mapkach, planach i folderach dla Zwiedzających. Oznaczają one dotarcie z precyzyjnie przygotowanym komunikatem do każdego targowego gościa.
- Umieszczenie listy wyróżnionych produktóworaz informacji promocyjnych na stronach internetowych MTP (www.grupamtp.pl, www.zlotymedal.com, strony poszczególnych targów, media społecznościowe).
- Oznaczenie laureatów Złotego Medaluna elementach identyfikacji wizualnej terenu podczas targów
Informacje w mediach
- Kampania w branżowych serwisach informacyjnychi na stronach laureatów
- Wysyłka informacji prasowycho laureacie nagrody do dziennikarzy ogólnopolskich i lokalnych
- Wywiady z laureatami Złotego Medalu– Wybór Konsumentów i nagród specjalnych - Promocja laureatów w social media oraz dalsza promocja na stronach korporacyjnych i w mediach
Gale i konferencje
- Udział w uroczystym wręczeniu nagród– prestiżowym wydarzeniu z udziałem przedstawicieli branży, a także instytucji, stowarzyszeń i dziennikarzy.
- Profesjonalne zdjęcia i filmz ceremonii wręczenia nagród
Głosowanie konsumentów
- Udział nagrodzonych Złotym Medalem produktów w dodatkowym konkursie o Złoty Medal Wybór Konsumentówi możliwość uzyskania dodatkowych świadczeń promocyjnych. W plebiscycie łącznie oddano już ponad 700 000 głosów za pośrednictwem strony internetowej
Pozostałe elementy Pakietu
- Przygotowanie profesjonalnych materiałów prasowych
- Otrzymanie szczegółowego raportu medialnego - ok 1,5 miesiąca po targach