Organizator:

Formularz rejestracyjny



I Mistrzostwa Polski w profesjonalnym myciu okien


22 października 2025 - Cleaning Expo 2025, Międzynarodowe Targi Poznańskie



Wypełnij formularz i weź udział w Mistrzostwach Polski w profesjonalnym myciu okien podczas CLEANING EXPO
- targach zrzeszających polską branżę profesjonalnego utrzymania czystości

Dane uczestnika

pole jest wymagane
pole jest wymagane
pole jest wymagane
pole jest wymagane
pole jest wymagane

Oświadczenia uczestnika

pole jest wymagane
pole jest wymagane
pole jest wymagane

>>> REGULAMIN <<<

pole jest wymagane

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH


1. Zgodnie z treścią art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie) dane osobowe w postaci wizerunku, danych podanych w formularzu zgłoszeniowym oraz danych niezbędnych do rozliczenia nagrody Uczestników Mistrzostw, będą przetwarzane wspólnie przez:

• Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Głogowskiej 10, 61-734 Poznań („MTP”),
• Monika Kowalska Cleaning Consulting z siedzibą przy ul. Borowiackiej 22, 85-457 Bydgoszcz („Cleaning Consulting”),

zwani dalej łącznie „Współadministratorami”

2. Dane osobowe uczestników przetwarzane są w celu organizacji i przeprowadzenia Mistrzostw, w tym przyjęcia zgłoszeń, umożliwienia udziału, ogłoszenia wyników, rozliczenia nagród oraz dopełnienia obowiązków podatkowych. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes Współadministratorów. W przypadku ewentualnych roszczeń dane uczestników będą przetwarzane również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu ich rozpatrzenia lub obrony przed roszczeniami.

3. Współadministratorzy wspólnie ustalają cele i sposoby przetwarzania danych uczestników w celu organizacji i przeprowadzenia Mistrzostw, przy czym MTP odpowiada w szczególności za obsługę zgłoszeń, komunikację z uczestnikami, reklamacje oraz obowiązki podatkowe, a Cleaning Consulting za wsparcie merytoryczne, przygotowanie programu i prawidłowy przebieg Mistrzostw

4. Dane osobowe Uczestników Mistrzostw będą przechowywane w trakcie okresu niezbędnego do przeprowadzenia Mistrzostw, a w przypadku wystąpienia z roszczeniami dodatkowo przez okres niezbędny dla ich rozpatrzenia nie dłużej niż 10 lat od zakończenia Mistrzostw, chyba że obowiązki prawne wymagają dłuższego przechowywania.

5. Uczestnik może wycofać zgodę na przyszłe wykorzystanie wizerunku, np. po zakończeniu Mistrzostw, ale że nie ma to wpływu na materiały już opublikowane.

6. Uczestnicy Mistrzostw posiadają prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu w sytuacjach określonych w Rozporządzeniu. Każdemu Uczestnikowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia. W celu realizacji swoich praw uczestnik może kontaktować się z każdym ze Współadministratorów danych osobowych:


• Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., ul. Głogowska 10, 61-734 Poznań, e-mail:iod@grupamtp.pl
• Cleaning Consulting Monika Kowalska, Borowiackiej 22, 85-457 Bydgoszcz, e-mail: jola@sprzataj.pl

a także przesyłając korespondencję listownie na powyższe adresy.

7. Dane osobowe Uczestników nie będą poddawane profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. Podanie danych osobowych może być niezbędne w celu realizacji Mistrzostw nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej Dane osobowe mogą być przekazywane jedynie organom uprawnionym do takiego dostępu na podstawie przepisów prawa lub podmiotom współpracującym z Organizatorem.

8. W trakcie Mistrzostw mogą być wykonywane zdjęcia i nagrania filmowe dokumentujące przebieg wydarzenia. Wizerunek Uczestników może być wykorzystywany w materiałach promocyjnych, w tym w mediach społecznościowych Organizatora, z wyłączeniem transmisji telewizyjnych